O systemie

TaxiLog to mobilny systemem do bezgotówkowego rozliczania firmowych przejazdów taksówkami. Umożliwia rozliczanie, zarządzanie, a przez to pełną kontrolę wydatków firmy, związanych z biznesowymi przejazdami taksówkami w całym kraju. TaxiLog jest projektem o charakterze B2B. Rozliczenia w systemie dokonywane są przy użyciu każdego telefonu komórkowego. System przeznaczony jest zarówno dla dużych przedsiębiorstw jak i dla sektora MŚP.

Firmy, które zdecydują się na skorzystanie z systemu zafakturują wszystkie wydatki swoich pracowników za przewozy taksówkarskie, bez względu na to jaką korporacją zostały one zrealizowane. Co więcej zespół TaxiLog stale kontroluje i monitoruje jakość usług dostarczanych przez poszczególne korporacje taksówkarskie z którymi współpracuje, a przede wszystkim ich kierowców, zapewniając w ten sposób swoim klientom obsługę na najwyższym możliwym poziomie. Interes ekonomiczny dużych spółek korzystających z systemu TaxiLog leży jeszcze w innym obszarze – największe z nich są bowiem zainteresowane zaawansowanymi funkcjami zarządzania przejazdami (niczym flotą), służącymi także rachunkowości zarządczej.

System archiwizuje wszystkie dane wprowadzane do systemu zarówno przez taksówkarzy, korporacje taksówkarskie, klienckie firmy oraz przez samych pasażerów. Zbiera także szczegółowe informacje na temat każdego kursu. TaxiLog udostępnia m.in.: generowanie licznych raportów, podział na grupy i projekty, przejazdy prywatne oraz służbowe, eksport istotnych danych, indywidualne oraz grupowe ograniczenia dla pracowników. Dzięki temu każda firma może w znacznie lepszym stopniu zarządzać kosztami oraz dokładniej planować swoje obecne, jak i przyszłe wydatki na ten rodzaj transportu.

Możliwość zamawiania taksówek online oraz przy użyciu SMS’ów, ogranicza także długie wyczekiwanie w kolejkach na linii telefonicznej podczas prób połączeń. Osoby podróżujące taksówkami oraz dyspozytornie poszczególnych korporacji zaoszczędzają cenny czas na rozmowach. Dla pasażerów wiąże się to z m.in. oszczędnościami finansowymi związanymi z połączeniami telefonicznymi, a w przypadku korporacji z możliwością obsłużenia większej ilości zleceń bez zwiększenia zasobów ludzkich.